marți, 1 decembrie 2009

Tzitzi oricand si oriunde

Desi cine o vede la san rade de ea si-i zice ca-i rusine, ca-i fetita mare, iubita mea ii ignora pe toti si se bucura in continuare de tzitzi. Dar astazi m-a amuzat fiindca stateam si eu ca omul pe toaleta si ema cand m-a vazut la inaltimea ei s-a apropiat, mi-a ridicat bluza, a scos tzitzica, a prins-o cu amandoua manutele si s-a apucat sa suga fara nici o jena. A fost asa dulce....
Eu m-am obisnuit sa-mi ridice bluza fiindca de fiecare data cand sta pe olita ne arata buricul ei si apoi ne arata si pe noi cu degetul si tipa sa-i aratam si noi buricul...si e veselie mare ca si Ema are buric, si Mami are buric, si Tati are buric...
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate